drept consumator

buna seara .cu doua luni in urma am procurat un smart tv TCL IN CREDIT de la magain enter .la numai doua luni am observat niste pete negre pe ecranul televizorului si alte nereguli la el .am comunicat vinzatorul si dus televizorul la ei la magazin unde sau convins de nereguli .dumnealor lau trimis la service centru fara sami ofere alt produs in loc pe perioada de aflare a televizorului la centru .in plus nu ma aranjaza sa primesc produsul dupa reparare .cum pot proceda in asa caz?

  • Nume: Andrei Ungureanu
  • Data: 2020-01-24
  • 1

RĂSPUNSURILE PARAJURIȘTILOR (1)

Baciu Nadejda

Data: 2020-01-26

Este posibil schimbul sau restituirea produsului într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice din momentul livrării sau ridicării achiziției (din magazine), fie că sunteți persoană fizică sau juridică. Persoanele care au cumpărat produsul în rate, pot beneficia doar de înlocuirea acestuia, fără posibilitatea restituirii contravalorii. Pentru a intra în vigoare, actul (formularul) de retur trebuie îndeplinit în cel târziu a 14-a zi calendaristică din ziua primirii produsului. Pentru a putea fi returnat, produsul trebuie să fie așa cum l-ați primit. Dacă produsele au suferit intervenții de către persoane neautorizate, sau prezintă deteriorări fizice: zgârieturi, lovituri mecanice, accidente electrice, semne de uzură, acestea nu pot fi returnate sau schimbate. Produsul poate fi înlocuit / restituit doar în ambalajul original, cu toate accesoriile cu care a venit în set, certificatul de garanție emis și alte documente importante. Dacă ați procurat mai multe produse din aceeași categorie, se accepta schimbarea sau returnarea acestora, doar dacă a fost desigilat un singur produs.