Calitatea proastă a produselor

In caz ca am realizat o procedura de îndreptare a parului in Salon , care ar trebuie sa țină 6 luni , dar sa ținut doar 1 săptămâna , și banii nu vrea săi restituie înapoi, zicând ca trebuie sa mă prezint să-mi spele procedura care a rămas , altfel nu ii întoarce

  • Имя: Аноним
  • Дата: 2024-02-07
  • 1

ОТВЕТЫ ПАРА-ЮРИСТОВ (1)

Macari Tamara

Дата: 2024-03-15

Buna ziua. Este necesar să depuneți o plîngere scrisă în formă liberă, indicând că nu sunteţi mulţumiţi de serviciul prestat şi cereţi restituirea banilor plătiţi. În decurs de 5 zile salonul trebuie să vă răspundă şi să soluţioneze această problemă, dacă aveți bonul privind serviciile prestate. Vă puteți adresa organelor de control, de exemplu la serviciul sanitar-epidemiologic sau la Agenţia pentru protecţia drepturilor consumatorilor. Registrul de reclamaţii este veriga de legătură între agentul economic şi organele de control. Dacă aţi scris o plângere, iar conflictul nu este soluţionat, salonul poate fi vizitat de organele de control, care vor verifica registrul de reclamaţii şi vor solicita informaţii privind acţiunile întreprinse pentru soluţionarea problemei. Şi asta pentru că agentul economic este cel obligat să demonstreze calitatea serviciului oferit. Adică reprezentanţii salonului trebuie să ne demonstreze că, la tuns sau vopsit, au fost respectate toate tehnicile şi regulile stabilite, şi nu invers. poate adresa organelor de control, de exemplu la serviciul sanitar-epidemiologic sau la Agenţia pentru protecţia drepturilor consumatorilor. Legea nr. 105 din 13 martie 2003 privind protecţia consumatorilor. Articolul 18 al Legii privind protecţia consumatorilor spune că dacă ne-a fost prestat un serviciu necalitativ putem refuza să plătim. În țara noastră este extrem de complicat să demonstraţi că v-a fost prestat un serviciu necalitativ. Tocmai de aceea vizita la un salon de înfrumuseţare trebuie să o începeţi discutând cu meşterul rezultatul final al muncii. Concomitent, meşterul trebuie să vă povestească ce va face şi cum, dacă vă va tunde cu maşina sau cu foarfeca, dacă vă va spăla pe cap sau nu, cum se va desfăşura curăţarea feţei, ce măşti şi creme va folosi etc. De aceea, dacă aţi fost informaţi incorect, de asemenea puteţi refuza serviciul şi pleca fără să plătiţi.