Răspunsul tău e aici!
Ai o întrebare la care nu găsești răspunsul? Nu știi unde să te adresezi?
21 February 2019
ANPM - Cerere de ofertă de prețuri pentru organizare de eveniment (servicii de cazare, alimentare, sală de conferințe)
În perioada 15 - 16 martie 2019, Asociația Națională a Para-juriștilor din Moldova (ANPM), organizează Adunarea Generală a membrilor. Evenimentul este organizat în cadrul proiectului “Comunități abilitate juridic și dezvoltarea rețelei de para-juriști ai ANPM”, contract de Grant № 14799 din data: 01.12.2017, finanțat din sursele Fundației Soros-Moldova, Departamentul Justiției și Drepturile Omului.
Numărul de participanți 52
Locația: Chișinău, Republica Moldova
În vederea organizării evenimentului, solicităm oferte de prețuri pentru următoarele servicii:
Nr. |
Serviciu |
Descriere serviciu |
Unitate |
Nr. unități |
Preț per unitate/ TVA inclus |
Total/ TVA inclus |
1 |
Cazare pentru 52 de persoane pentru 1 noapte (15 martie 2019) |
Camere duble cu paturi separate. Vă rugăm să indicați numărul camerelor disponibile.
*Vă rugăm să specificați dacă dejunul este inclus preț. |
Persoană per noapte |
26 |
||
2 |
Chirie sală/ spațiu pentru conferințe / capacitatea de 40 persoane (16 martie 2019) |
Sala să fie amenajată cu scaune și mese, tablă flipchart.
|
Ziua/ora |
0,5 zile (5 ore) |
||
3 |
Chirie echipament de proiecție
|
Proiector și ecran de proiecție
*Vă rugăm să specificați dacă echipamentul de proiecție este inclus în prețul de chirie a sălii |
Ziua/ora |
0.5 zile (5 ore) |
||
4 |
Pauză de cafea |
Meniul pauzelor va include: cafea, ceai în asortiment, frișcă, zahăr, fursecuri în asortiment, plăcințele, biscuiți, etc. |
Persoane x unități |
40 x 1 |
||
5 |
Mic dejun |
Vă rugăm să prezentați meniul anexat. |
Persoane x unități totale
|
40 x 1 |
||
6 |
Prânz
|
Vă rugăm să prezentați meniul anexat. |
Persoane x unități totale
|
40 x 1 |
||
7
|
Apă plată |
Apa plată cu volum de 0.5 l, |
Sticle |
70 |
Tabelul în format print, îl puteți găsi Aici.
Vă rugăm să prezentați oferta după modelul de mai sus sau unul foarte apropiat.
Notă: În cadrul concursului sunt eligibile de a participa companii care prestează servicii de cazare şi alimentație publică și dețin licență și certificare relevantă.
Numărul exact de participanți va fi comunicat prestatorului de servicii cu 7 zile înaintea desfășurării evenimentului.
Vă rugăm să indicați prețurile cu TVA inclus.
Oferta trebuie să mai includă:
- O descriere generală a locației propuse pentru organizarea evenimentului. Descrierea va include date și informații generale despre locație și poze ale camerelor, sălilor de curs/conferință, spațului adiacent etc. În cazul în care, există o pagină web unde este prezentată locația vă rugăm să indicați linkul.
- Copia Licenței/Certificatul de înregistrare a companiei;
- Datele de contact ale companiei;
- Persoana de contact;
- Rechizitele bancare ale companiei;
- Semnătura persoanei autorizate;
- Ștampila umedă a companiei.
Criterii de selecție a ofertantului:
- Corespundere cu cerințele cererii de oferte;
- Raportul preț-calitate.
Data limită de prezentare a ofertelor: 28 februarie 2019, ora 18:00.
Ofertele depuse după termenul limită nu vor fi examinate.
Ofertele urmează a fi completate în limba română şi expediate la adresa de e-mail: info.anpm@gmail.com cu mențiunea “Ofertă de prețuri pentru servicii de organizare a Adunării Generale”.
Vor fi examinate doar ofertele complete care corespund cerințelor prezentate mai sus.
Asociația Națională a Para-juriștilor din Moldova este o organizație neguvernamentală și non-profit. Vom aprecia oferirea unor reduceri pentru serviciile solicitate.
Pentru informații suplimentare:
Violetta Odagiu, Directoare executivă a ANPM
tel. 068686472
e-mail: violettaodagiu@gmail.com