Răspunsul tău e aici!
Ai o întrebare la care nu găsești răspunsul? Nu știi unde să te adresezi?
14 February 2019
ANPM - Cerere de ofertă de prețuri pentru achiziționarea materialelor de vizibilitate
ANPM - Cerere de ofertă de prețuri pentru achiziționarea materialelor de vizibilitate
ANPM, în cadrul proiectului “Comunități abilitate juridic și dezvoltarea rețelei de para-juriști ai ANPM – etapa II”, contract de Grant № 14896 din data: 01.12.2018, finanțat din sursele Fundației Soros-Moldova, Departamentul Justiției și Drepturile Omului, intenționează să aplice o parte din fonduri pentru contractarea Companiei eligibile pentru procurarea următoarelor servicii/produse, pentru care vă invită să trimiteți oferta dumneavoastră de preț:
Tricou cu imprimare | 150 |
Chipiu cu imprimare | 150 |
Cană cu imprimare | 150 |
Agendă cu imprimare | 150 |
Torbă cu imprimare | 150 |
Pix cu imprimare | 200 |
Informații suplimentare referitoare privind termenii și condițiile de livrare a serviciilor/produselor solicitate sunt menționate în Caietul de sarcini și Specificații tehnice
Oferta va fi selectată în conformitate cu procedurile stabilite de Fundația Soros-Moldova.
Oferta va fi oferită conform formatului din Anexa 2.
Termenul limită de prezentare a ofertelor: 19 februarie 2019, ora locală 18:00. Dosarul de aplicare trebuie completat în limba Română și expediat prin email la adresa info.anpm@gmail.com cu mențiunea “Ofertă comercială pentru achiziționarea materialelor de vizibilitate
Criterii de selecție a ofertantului:
- Experiența ofertantului (companiei candidate): prezența pe piață, clienți fideli/referințe;
- Preț competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preț-calitate;
- Termenul minim de executare a comenzii (zile calendaristice).
NOTĂ: Ofertele vor fi evaluate comparând prețul evaluat per produs.
Informații suplimentare referitoare la sarcina alocată, puteți adresa:
Violetta ODAGIU– directoare executivă a ANPM
Tel.: + 373 68686472
E-mail: violettaodagiu@gmail.com