Rambursarea biletelor de avion

Avem 4 bile de avion la Compania AirMoldova la care cerem rambursarea banilor. Exista legi în această privința ?Avem oarecare privilegii ca clienți ai acestei companii? Juridic putem influența, sau cere careva drepturi pentru bunul material personal investit în aceste bilete?Si dacă avem nevoie de un avocat?

  • Nume: Anonim
  • Data: 2020-07-09
  • 1

RĂSPUNSURILE PARAJURIȘTILOR (1)

BEȚIȘOR Lucia

Data: 2020-07-10

Articolul 12 al Legii privind protecția consumatorului stipulează drepturile pe care le are consumatorul. Printre acestea se numără dreptul să ceară vânzătorului sau prestatorului de servicii îmbunătățirea, înlocuirea gratuită ori reducerea prețului pentru un produs. De asemenea, consumatorul poate solicita restituirea contravalorii produsului sau a serviciului prin rezoluțiunea contractului pentru acest produs sau serviciu. Art. 8, alin. (1) al Regulamentului stabilește că rambursarea întregului cost al biletului se va efectua în termen de șapte zile, la prețul de achiziție pentru partea sau părțile de călătorie neefectuate, spre exemplu în cazurile biletelor dus-întors. Rambursarea are loc prin plata în numerar, prin transfer bancar electronic sau, cu acordul scris al pasagerului, în bonuri de călătorie sau alte servicii. Dacă răspunsul oferit de companie nu este cel dorit, iar compania aeriană are sediul sau filiala în R. Moldova, persoanele se pot adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, str. Vasile Alecsandri 78, Chișinău, MD-2012, tel. 022 501 980, e-mail consumator@apcsp.gov.md sau, în timp de trei ani, în instanța de judecată.