O cumpărătură livrată deteriorată

Am cumpărat o cabină de duș și în timpul lucrării a fost rupt un colț din ecranul de plastic.Parintii în etate nu au observat în minuta ceea.Dupa 20 minute am apelat compania dar ei refuză să schimbe piesa pe motiv că mama a semnat în foaia de livrare.Cabina a fost livrată în 3 partide ,mereu lipsea ceva.E vizibil ca colțul sa rupt în timpul transportului pentru că e roasă tare și ruptă,nu e o ruptură neteda.E posibil de făcut ceva în cazul nostru.Compania Smadshop e în cauză.Mersi mult

  • Nume: Aliona Rudicov
  • Data: 2020-09-21
  • 1

RĂSPUNSURILE PARAJURIȘTILOR (1)

Baciu Nadejda

Data: 2020-09-22

DREPTURILE CONSUMATORULUI ÎN CAZUL NECONFORMITĂŢII PRODUSULUI Vînzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice neconformitate existentă la momentul cînd a fost livrat produsul. În cazul unei neconformităţi, consumatorul are dreptul de a solicita vînzătorului să i se aducă produsul la conformitate gratuit, prin reparare sau înlocuire, ori să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii pentru acest produs prin rezoluţiunea contractului. Consumatorul are dreptul, la opţiunea sa, de a solicita vînzătorului în primul rînd repararea produsului sau înlocuirea acestuia, gratuit în fiecare caz, cu excepţia situaţiei în care măsura reparatorie respectivă este imposibilă sau disproporţionată. Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii produsului prin rezoluţiunea contractului dacă nu beneficiază de dreptul de reparaţie sau de înlocuire a produsului