Intoarcepre produsului incompatibil in magazin.

Scuzati domnu Jurist de deranj dar doresc sa fiu convins la suta de procente.mai in scurt in privinta la magazinul zap.md .ei acum miau spus ca plîngerea poate fi scrisa online(va fi raspunsul in 30 zile).miau spus ca daca vin mîine banii in orice caz nu mi vor intoarce.apoi miau spus despre legea 105 din 13.03.03 pagina 39 unde dupa cuvintele lor se spube ca la tehnica IT nu se raspandeste intoarcerea in 14 zile.apoi miau spus ca ei lucreaza numai online si numai de la distanta si trebuie sa se uite daca v

  • Nume: Bîcu Cătălin
  • Data: 2020-05-29
  • 1

RĂSPUNSURILE PARAJURIȘTILOR (1)

BEȚIȘOR Lucia

Data: 2020-06-02

buna ziua !!Consumatorul trebuie să se adreseze timp de 14 zile calendaristice din ziua cumpărării, cu bonul de casă (este necesară prezentarea nemijlocită a cumpărătorului), pentru a reuşi preschimbarea produsului sau solicitarea banilor. de a preschimba produsul cu unul similar sau de o calitate mai bună, cu achitarea diferenţei de preţ, dacă nu-l poate utiliza conform destinaţiei. De exemplu, s-a procurat o cămaşă care nu i se potrivește consumatorului după culoarea costumului. Consumatorul solicită în schimb o cămaşă de o culoare mai închisă, indiferent de model. la procurarea unui produs sau prestarea unui serviciu, nu ezitați să vă adresați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței: Telefonul Consumatorului 022 74 14 64 sau pe adresa mun.Chișinău, str.Vasile Alecsandri 78.